Tuin-douche.nl is eigendom van Have-bruser.dk ApS, handelsregisternummer DKDK36085606, adres Vejlegårdsvej 13, 2840 Holte, Denemarken, telefoon +45 2681 9558, e-mail info@have-bruser.dk
De contracten worden in het Duits afgesloten
Het herroepingsrecht geldt alleen voor particuliere consumenten die aankopen doen via Tuin-douche.nl. Zakelijke klanten hebben geen recht op herroeping
Betaling en levering
Wij accepteren betalingen via American Express, Apple Pay, Bancontact, Diners club, Discover, eps, Google Pay, iDEAL, JCB, JCB J/Secure, Klarna Payments, Maestro, Mastercard kredietkaart, Mastercard debetkaart, Mobilepay, Visa, Visa debet en bankoverschrijvingWanneer u een internationale betaalkaart gebruikt (bijvoorbeeld Visa of Mastercard), wordt het bestelbedrag onmiddellijk gereserveerd op uw bankrekening. In geval van annulering wordt de reservering van het bedrag meestal binnen 1-2 werkdagen opgeheven. Bij sommige banken kan het echter tot 30 dagen duren voordat een reservering wordt geannuleerd
Het bedrag wordt pas afgeschreven wanneer het artikel wordt verzonden
Als u meerdere artikelen heeft besteld en een artikel is in backorder, zullen wij de betaling voor dat artikel pas afschrijven wanneer het artikel wordt verzonden
De prijzen zijn in euro's weergegeven. De verzendkosten worden aan de prijs toegevoegd. U kiest de verzendmethode aan het einde van het bestelproces. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 dagen na aankoop te verzenden
Wij verzenden de goederen met Postnord, GLS
Wij leveren in Denemarken, Duitsland, Zweden, Frankrijk, Nederland, België, Luxemburg, Spanje, Italië, Oostenrijk, Portugal
Herroepingsrecht
Als consument heeft u het recht om een overeenkomst binnen 30 dagen zonder opgave van redenen te herroepen.Bedrijven hebben geen herroepingsrecht.
De herroepingstermijn bedraagt 30 dagen vanaf de dag dat u of een door u aangewezen derde (behalve de vervoerder) de goederen in bezit heeft genomen
Als u meerdere goederen in één bestelling heeft besteld en wij de goederen niet tegelijkertijd kunnen leveren, begint de herroepingstermijn op de dag dat u of een door u aangewezen derde (behalve de vervoerder) het laatste artikel in ontvangst heeft genomen
Als de herroepingstermijn op een feestdag, zaterdag, nationale feestdag, kerstavond of oudejaarsavond valt, wordt de termijn verlengd tot de volgende werkdag
Hoe u gebruik maakt van uw herroepingsrecht
U kunt uw herroepingsrecht uitoefenen door ons te informeren dat u het contract wilt beëindigen. U kunt bijvoorbeeld een brief of een e-mail met uw annulering sturen naar Tuin-douche.nl, Vejlegårdsvej 13, 2840 Holte, Denemarken, +45 2681 9558, info@tuin-douche.nl
U kunt het wettelijk standaard herroepingsformulier gebruiken, maar dit is niet verplicht. Het herroepingsformulier is te vinden aan het einde van de orderbevestiging
De herroepingstermijn is in acht genomen als u de kennisgeving van herroeping voor het verstrijken van de herroepingstermijn verzendt
Retourneren van goederen en retourkosten
Als u de aankoop van een product herroept, moet u het product onmiddellijk en in ieder geval binnen 14 dagen nadat u ons heeft geïnformeerd over uw herroeping, retourneren of afleveren op Vejlegårdsvej 13, 2840 Holte, Denemarken. De termijn is in acht genomen als u de goederen binnen de 14 dagen retourneert
Goederen kunnen niet tegen betaling bij levering of onfrankeren worden geretourneerd
U moet de kosten voor de retourzending van de goederen zelf dragen
Terugbetaling bij herroeping
Als u het contract herroept, zullen wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief de verzendkosten, terugbetalen
Wij betalen het bedrag onmiddellijk en in ieder geval binnen 14 dagen nadat wij uw herroepingsmelding hebben ontvangen. Wij kunnen de terugbetaling echter weigeren totdat wij de goederen weer hebben ontvangen of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen hebt geretourneerd
Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. In geen geval worden er kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling
Controle van goederen en verpakking
U hoeft alleen een waardevermindering van de goederen te vergoeden als deze waardevermindering het gevolg is van een behandeling van de goederen die niet nodig was om de aard, kenmerken en werking van de goederen te controleren
U kunt de goederen normaal gesproken inspecteren zoals in een winkel, maar niet gebruiken. Als u de goederen op een manier hebt gebruikt die in een winkel niet is toegestaan en wij de goederen niet of niet voor de volle prijs kunnen doorverkopen, kunt u ervan uitgaan dat wij de waardevermindering van uw terugbetaling afhalen. Als het artikel geen handelswaarde meer heeft, vergoeden wij de aankoopprijs niet
U moet het artikel in de originele verpakking retourneren
Zorg er daarnaast voor dat het artikel goed is verpakt bij het retourneren. U draagt het risico voor het pakket/de goederen totdat wij deze hebben ontvangen. Bewaar daarom het verzendbewijs en een eventuele trackingcode
Klachten - Als er iets mis is met het product
Bij Tuin-douche.nl heeft u als consument altijd een klachtrecht van 2 jaar. Het klachtrecht betreft gebreken die al bij de aankoop van het product aanwezig waren, maar niet schade die later is ontstaan, zoals bijvoorbeeld bevriezingsscheuren of andere schade door onjuist gebruik/opslag. Bevriezingsschade valt NOOIT onder de garantie.Privacy
Wij begrijpen en respecteren het belang van privacy op internet. Wij geven geen klant-/gebruikersinformatie aan derden, tenzij dit nodig is voor de afhandeling van een transactie. Wij zullen uw naam, adres, e-mailadres, creditcard of persoonlijke gegevens niet zonder uw voorafgaande toestemming aan derden verkopenInformatie over klachten
Een klacht over een product of dienst kan worden ingediend bij het Huis van de Commissies, Mediationsteam voor Consumentenklachten, Toldboden 2, 8800 Viborg via het klachtenportaal van het Huis van de Commissies. Het mediationteam zal proberen het geschil op te lossen door bemiddeling, en als er geen oplossing kan worden gevonden, kunt u de klacht indienen bij het ConsumentenbureauIn de meeste gevallen moet het product of de dienst waarover u klaagt minstens 1.110 DKK hebben gekost en niet meer dan 100.000 DKK. Bij klachten over kleding en schoenen moet de prijs meestal minimaal 720 DKK zijn. De bedragen kunnen veranderen. Er zijn kosten verbonden aan de behandeling van uw klacht
Het online klachtenportaal van de Europese Commissie kan ook worden gebruikt voor het indienen van een klacht. Dit is vooral van belang voor consumenten die in een ander EU-land wonen. U kunt hier een klacht indienen: https://ec.europa.eu/odr. Wanneer u een klacht indient, moet u ons e-mailadres info@tuin-douche.nl vermelden .